Premiär!

Så; som ni säkert förstått, eftersom ni antagligen hittat hit genom en länk på www.svenskakyrkan.se/frustuna så är det här en blogg i kyrkans regi.

Dock har jag, Micke, och min kollega Pelle lämnats en viss frihet när det kommer till att skriva. Mestadels kommer det dock att handla om vår stundande resa till Aten, med ledarskolan.

Vill ni veta mer om Ledarskolan, se: http://www.svenskakyrkan.se/default.aspx?di=124637&ptid=0


Så; vad kan man skriva om i detta första inlägg?


Jag ska villigt erkänna att jag knappast är världens mästare när det kommer till att behärska det svenska språket, och dessutom är jag en ytterst medioker bloggare, jag har prövat förr och det har alltid slutat dåligt.
Men jag ska göra en insats.

Jag har börjat packa iallafall, så dags kanske när det är fyra dagar kvar till resan, men jag är ju inte mer än mänsklig.
Dessutom har jag inte allt jag måste packa än, beställde en hel del nya kläder häromdagen, och jag hoppas bara att de hinner komma idag eller imorgon. På fredag är det ju långfredagen, så då lär det inte komma några kläder.

Nå, det börjar kanske bli dags att avrunda. Jag hoppas att jag hinner uppdatera bloggen innan vi åker. Förmodligen så uppdaterar jag på lördag kväll.

När vi kommer till Aten kommer bloggen dock uppdateras på en daglig basis.



Bilden; ah, här lär jag förmodligen spendera så mycket tid som det bara går. Måste bara hitta mina badbrallor först.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag förstod inte ordspråket, men det är kul att ni är igång.

2009-04-07 @ 14:30:21
Postat av: Hanna

Vadå dagligen? Jag räknar med rapporter morgon, middag och kväll ;-)

Hoppas att resan gick bra. Hur länge fick ni vänta på att planet lyfta? Vad var det för fel? Hur varmt är det? Vad har ni ätit? Vad har ni gjort?

Puss och kram!

2009-04-12 @ 13:57:32
URL: http://hannasdailywalks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0